U bent hier

Met een glimlach op ons gezicht presenteren we ons jaarverslag over het jaar 2023. We zijn trots op wat we hebben bereikt en delen graag hoe levens zijn veranderd. Dat deden we met onze lokale medewerkers, maar ook met jullie: onze donateurs. Zonder jullie hulp zou het onmogelijk zijn geweest om impact te hebben. Enorm bedankt voor jullie bijdrage aan ons werk!

In ons jaarverslag geven we overzicht van wat we hebben bereikt. Niet alleen de cijfers van hoeveel mensen steun kregen, maar ook de verhalen achter die cijfers. Cijfers zijn belangrijk, omdat we zoveel mogelijk mensen willen helpen en een zo groot mogelijke impact willen hebben. Maar uiteindelijk richten we ons op het individu. Als we in 2023 slechts één kind hadden gered of één persoon hadden laten zien dat hij of zij geliefd is, dan al waren onze inspanningen het waard.

Veel plezier bij het lezen over de hoogtepunten van Siam-Care in 2023. We verwelkomen feedback of vragen via jan-peter.kelder@siamcare.org

Lees ons (Engelse) jaarverslag hier